ARFAR -AGIOI THEODOROI

ARFAR -AGIOI  THEODOROI

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Επιλογές Θεμάτων ποκίλου ενδιαφέροντος Τετάρτη 05 Νοεμβρίου 2014

Επιλογές Θεμάτων ποκίλου  ενδιαφέροντος   Τετάρτη   05  Νοεμβρίου  2014  :

ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΣΤΟ  ΙΧΘΥΟΠΩΛΕΊΟ
 
 ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΑΠΟΥΛΙΑΣ  Ν. ΙΤΑΛΙΑΣ
 


 
 ~**Κίμωνας  Σκαλέας  Νο 1  τραγούδι  στο πλοίο 18/10/2014: http://youtu.be/dGfLy4dqQgw ,
 
***  Και δεύτερος μακεδονικός τάφος κοντά στον λόφο Καστά [βίντεο]
Ένα βίντεο που παρουσιάζει έναν εξαιρετικό μακεδονικό τάφο κοντά σε αυτόν του λόφου Καστά στην Αμφίπολη, είδε το φως της δημοσιότητας κι εντυπωσιάζει.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα γι αυτό τον τάφο.
Βίντεο  , Δεύτερος Μακεδονικός τάφος σε απόσταση αναπνοής από τον Τύμβο Καστά  : http://youtu.be/ofTLhUnPQjk  ,.-


***  ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ: Ισπανοί φιλλέληνες έφτιαξαν βίντεο - Είμαι ερωτευμένος με την Ελλάδα - 
  
Hey man, I fell in love with GREECE
Ενα παιδί διαβάζει μια εφημερίδα στην καφετέρια,στο κέντρο της Βαρκελώνης. Είναι μια συνηθισμένη μέρα,μέχρι που εκείνος ερωτεύεται με την πρώτη ματιά το κορίτσι που βρίσκεται πίσω του... 
It’s about a guy who is reading a newspaper in Barcelona and suddenly he listens to a Greek girl and he falls in love with her and with Greece. It’s a very funny video full of funny scenes related to Greece.
 
Το δημιούργησαν οι invitia productions (Barcelona, Spain) και η σελίδα τους στο facebook http://www.facebook.com/invitiaproductions
Βίντεο ,  Hey man, I fell in love with GREECE  : http://youtu.be/EVTqMDGIOiw ,.-

Τους ευχαριστούμε που μας το έστειλαν.

*** ΦΟΒΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΧΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ!!!ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΦΟΡΑ!!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ!!!

ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΜΟΝΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από αλλαγές ταχύτατες και απότομες, από γεγονότα και συμβάντα που ενώ άλλοτε συνέβαιναν σε βάθος αρκετού χρόνου (π.χ. σε δεκαετίες), τώρα γίνονται σε μερικούς μήνες ή και εβδομάδες ακόμα! Δείγμα και αυτό της τεράστιας δυναμικής που έχει αναπτύξει ο καιρός μας. Αλλά και δείγμα της βιασύνης την οποία δείχνουν «κάποιοι», οι οποίοι λες και αναμένουν «κάτι» και οδηγούν τον κόσμο με μαθηματική ακρίβεια στο χάος και την καταστροφή!... Ποιοι είναι όμως αυτοί οι «κάποιοι» και τι είναι αυτό το «κάτι», προς το οποίο οι ίδιοι αυτοί οδηγούνε ραγδαίως τώρα τελευταία τα πράγματα; Κι αυτό επειδή είναι φανερό πως η δεκαετία στην οποία ζούμε, αλλά και η φετινή χρονιά του «θρυλικού» σχεδόν – με όσα αυτό συνεπάγεται κρύβουν σίγουρα πολλά μυστικά...
Μπορεί κάποιος να περιγράψει το πρόσωπο αυτών των «κάποιων» και το περιεχόμενο αυτού του «κάτι» συγκρίνοντας γεγονότα και καταστάσεις των τελευταίων χρόνων και φέρνοντάς τα στο σήμερα. Και καταλήγει στο αναμφισβήτητο κατά την γνώμη μου συμπέρασμα πως εκείνοι που κρύβονται πίσω από τα τραγικά συμβάντα του τελευταίου καιρού και τα πολύ πιθανά, για να μην πω σίγουρα, επερχόμενα δεν είναι παρά ο μεγάλος εχθρός του ανθρώπου και των εθνών: ο τοκογλυφικός σε βαθμό αφαίμαξης της ψυχής μας εβραϊκός Σιωνισμός, που ελέγχει αυτή την στιγμή στον κόσμο τόσο το διεθνές εμπόριο (την αγορά) όσο και το τραπεζικό σύστημα! Ναι, αυτός είναι ο βασικός εχθρός μας και, εάν θέλουμε βέβαια να επιβιώσουμε και εμείς ως Έλληνες, πρέπει να βγούμε και να τον ξεσκεπάσουμε! Αλλά και να τον πολεμήσουμε, αφού ο Σιωνισμός είναι ο κύριος εθνικός μας εχθρός και προσπαθεί χρόνια τώρα να μας καθυποτάξει και διαλύσει!... Το δε «κάτι» στο οποίο αποσκοπεί είναι φυσικά – κι αυτό το έχουν καταλάβει πια οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο – η επιβολή πάνω σε όλους μας ενός απάνθρωπου τυραννικού συστήματος υπό την ηγεσία του Εβραίου Αντίχριστου!...
Για όλα αυτά έχει μιλήσει με πολλή σαφήνεια, για να μην πω και με ακρίβεια, η ελληνορθόδοξη παράδοσή μας. Ουκ ολίγοι πνευματικοί μας οδηγοί, όπως π.χ. Άγιοι και μοναχοί, έκαναν λόγο για τα επερχόμενα τραγικά γεγονότα στην ανθρωπότητα. Αλλά και, πάνω απ’ όλα, τα ίδια τα Ευαγγέλια και η Αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννη έκαναν λόγο για τα περί των εσχάτων καιρών και των σχετικών γεγονότων και «σημείων» που θα συμβούν τότε. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσαν σ’ αυτό το θέμα όσοι άσκησαν στην χώρα μας ή σε άλλες ορθόδοξες χώρες τον μοναχισμό. Όλοι ετούτοι έφτασαν σε ένα σημείο ενόρασης και προνοητικότητας, που εκπλήσσει εμάς σήμερα (αφού πολλοί εξ αυτών έζησαν και έδρασαν πολλά χρόνια, ακόμη και αιώνες, πριν την εποχή μας) και αξίζει να μελετάμε τα όσα μας άφησαν ως πολύτιμη παρακαταθήκη αυτά τα δύσκολα χρόνια που ζούμε. Εκτός από άνδρες της ορθόδοξης πίστης μας υπήρξαν και γυναίκες που ασχολήθηκαν με το θέμα των εσχάτων καιρών και της εμφάνισης του Αντίχριστου, υιού του διαβόλου και επίδοξου κυβερνήτη του κόσμου μας...
Ίσως η πιο χαρακτηριστική τέτοια περίπτωση να είναι αυτή της μοναχής Μαγδαληνής, η οποία συνέγραψε μάλιστα και βιβλίο γι’ αυτό το πελώριο ζήτημα, στο οποίο αναφέρομαι αμέσως μετά. Πρώτα όμως να πω δυο λόγια για την Μαγδαληνή μοναχή. Η Μαγδαληνή είναι μία πάρα πολύ αμφιλεγόμενη μορφή της σύγχρονης Ορθοδοξίας. Ηγουμένη επί χρόνια ενός μοναστηρίου στον νομό Κοζάνης, του Ιερού Γυναικείου Ησυχαστηρίου Αναλήψεως, και φανατική παλαιοημερολογίτισσα, προκάλεσε τεράστιο θέμα με ορισμένες θέσεις της: όπως π.χ. με το να γράψει κάποτε ότι... μόνο παλαιοημερολογίτης παπάς έχει δικαίωμα να κοινωνήσει κάποιον, αλλά και με τις κατάρες και αναθεματισμούς που έριξε κατά του Αγίου Νεκταρίου! Το αποτέλεσμα ήταν να απομονωθεί ακόμα και από τους ίδιους τους Γ.Ο.Χ. (γνησίους ορθοδόξους Χριστιανούς) ή παλαιοημερολογίτες. Εδώ όμως, σε αυτό το κείμενο, θα γίνει αναφορά αποκλειστικά και μόνο στο έργο της για τα μέλλοντα να συμβούν, με τίτλο «Ο Αντίχριστος 666».
Το έργο της Μαγδαληνής κυκλοφόρησε σε κάπως ανύποπτο χρόνο, το 1986, όταν η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων θεωρούσε «ακραίες» τις όποιες κουβέντες για αυτά τα θέματα, ενώ και όσοι πίστευαν στην αληθινότητά τους πίστευαν ότι αυτά αφορούν μια πολύ-πολύ μακρινή εποχή από την δική μας. Να όμως τι γράφει στο έργο της η μοναχή Μαγδαληνή: «Οι νέες ταυτότητες και οι κάρτες, που έχουν επάνω τους τυπωμένο το 666, δεν είναι κάτι το τυχαίο. Τις δίνουν σήμερα οι Εβραιομασώνοι, οι πρόδρομοι αυτοί του Αντιχρίστου, για να χωρίσουν τους ανθρώπους της γης από τον Χριστό και να τους παραδώσουν στον Αντίχριστο, τον Σατανά και Διάβολο, ώστε να κληρονομήσουν μια αιώνια δυστυχία μαζί του. Το 666, στη γλώσσα των Γραμμάτων λέγεται ΧΞς΄, στη γλώσσα των Μασώνων το barcode, στη γλώσσα της Εκκλησίας, αρνούμαι τον Χριστό»...
Η Μαγδαληνή λοιπόν ξεκίνησε την περί Αντιχρίστου και Δευτέρας Παρουσίας έρευνά της ορμώμενη από το θέμα των ταυτοτήτων, που είχε τότε προκύψει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, υπό την πίεση και της ΕΟΚ προς αντικατάσταση των ταυτοτήτων παλιού τύπου. Μάλιστα η Μαγδαληνή ήταν από τους πρώτους που αναφέρθηκαν τότε – επαναλαμβάνω, το 1986 – στο θέμα του γραμμωτού κώδικα, δηλ. του barcode. Ένας κώδικας, ο οποίος εμφανίστηκε για πρώτη φορά την εποχή εκείνη και αργότερα, σταδιακά, κυριάρχησε στην εμπορική ζωή όλου του πλανήτη. Και, βεβαίως, εντελώς «συμπτωματικά», δεσπόζουν σ’ αυτόν – στην αρχή, στη μέση και στο τέλος του – οι «ράβδοι» που αντιστοιχούν στον αριθμό 6... Και, αν υπολογίσουμε το 6 επί 3 φορές, μας δίνει φυσικά τον αριθμό 666 του Αντιχρίστου! Τυχαία όλα αυτά; Δηλ. το παγκόσμιο εμπόριο να κυριεύεται από ένα σατανικό νούμερο;... Αυτό ο καθένας από τους ανθρώπους μπορεί να το δει καθαρά, αρκεί να δει σε ποιον αριθμό αντιστοιχούν οι τρεις «ράβδοι» του barcode που παραμένουν οι ίδιες σε όλο τον κόσμο και σε όλα τα προϊόντα! Δεν είναι δηλ. ούτε καν κάτι που το κρύβουν... Δείχνοντας έτσι την παντοδυναμία τους αυτοί οι «κάποιοι» που έλεγα και πριν, οι Εβραιομασόνοι και οι Σιωνιστές!...
Η Μαγδαληνή στο έργο της κάνει ανάλυση πάνω σε όλα τα γεγονότα που σχετίζονται με τον Αντίχριστο, μερικά από τα οποία είναι πολύ συγκλονιστικά. Γράφει για παράδειγμα σε ένα σημείο του έργου της αυτού τα παρακάτω: «Μόλις γίνη βασιλεύς ο Αντίχριστος, τότε ο θυμός του Θεού θα πέση επάνω στη γη. Ο ουρανός θα κλείση και δεν θα ρίξη στη γη ούτε δροσιά, τα σύννεφα θα κρατούν τα νερά τους, γι’ αυτό και η γη δεν θα βλαστήση. Η θάλασσα θα μεταβληθή σε βόθρο δυσωδίας, τα ψάρια θα ψοφήσουν και οι ποταμοί θα ξεραθούν. Οι άνθρωποι από την πείνα και τη δίψα θα πεθαίνουν. Ο πατέρας θα αγκαλιάζη τον γιο και η μάννα την κόρη της και θα πέφτουν στη γη νεκροί, μα δεν θα υπάρχη άνθρωπος για να τους θάψη και ως εκ τούτου ο αέρας θα γεμίση από σαρκοφάγα όρνεα και από δυσωδία, από το πλήθος των πτωμάτων. Τότε πείνα θα πέση σ’ ολόκληρη τη γη, τότε θρήνος απαρηγόρητος, τότε κλαυθμός άμετρος, τότε ατέλειωτοι στεναγμοί. Τότε οι άνθρωποι θα μακαρίζουν τους πεθαμένους λέγοντας, βγήτε σεις οι αποθαμένοι να μπούμε εμείς οι ζωντανοί»...
Μία λοιπόν απίστευτη συμφορά, όπως περιγράφει στο βιβλίο της η μοναχή Μαγδαληνή, που μας «υπόσχονται» ήδη από τώρα οι Εβραίοι Σιωνιστές, οι οποίοι χρησιμοποιώντας σαν εκτελεστικά τους όργανα στην Ελλάδα και στις άλλες χώρες τους επίορκους και άθεους πολιτικούς μετατρέπουν λίγο-λίγο τη Γη σε... απέραντο φρικαλέο νεκροταφείο! Και αυτό θα γίνει αμέσως με το που η ανθρωπότητα αναγνωρίσει σαν κυβερνήτη της τον Αντίχριστο, αυτό το «βδέλυγμα της αμαρτίας», δηλ. τον Εβραίο δικτάτορα-Μεγάλο Αδελφό, που οφείλουμε όλοι να αναγνωρίσουμε και να προσκυνήσουμε... Ναι, αυτή είναι η προοπτική που ετοιμάζουν σήμερα οι Σιωνιστές τοκογλύφοι και θα την βρούμε εμείς οι άνθρωποι μπροστά μας μάλλον πολύ σύντομα, αφού τα γεγονότα τρέχουν πια με ρυθμό ανεξέλεγκτο... Το ζήτημα είναι βέβαια να μην λυγίσουμε και να μην δεχθούμε ποτέ το χάραγμα με τον αριθμό του Σατανά! Κάτι όμως το καθόλου εύκολο...
Αλλά, παρ’ όλα τα αισχρά και απάνθρωπα τα οποία θα συμβούν επί της Γης στη διάρκεια της διακυβέρνησης του Σιωνιστή Αντίχριστου, ο Νικητής Ιησούς Χριστός θα έχει τον τελευταίο λόγο! Αυτός θα είναι ο τελικός Κριτής και όχι ο υιός του Εβραιοσατανά, τον οποίο και θα συντρίψει στέλνοντάς τον στο μόνο σημείο στο οποίο αξίζει να βρίσκεται: στον πυθμένα της καυτής αβύσσου, να καίγεται με πυρ αιώνιο μαζί με τα επίγειά όργανά του, που τόσο έβλαψαν Ελλάδα-Ορθοδοξία! Λέει σχετικά μ’ αυτά η Μαγδαληνή στο βιβλίο της: «Αδελφέ, έχεις ακούσει καμιά φορά ότι, όταν πρόκειται το μυρμήγκι να ψοφήση, τότε βγάζει φτερά; Αι λοιπόν, το ίδιο θα πάθη και ο Αντίχριστος. Βασιλεύς, Μεσσίας, Θεός, ανακηρύχθηκε από τους δαίμονές του και από τους εσφραγισμένους με το 666, μα τώρα θα καταντήση περίγελως και Αγγέλοις και ανθρώποις, γιατί ήλθε το οικτρό τέλος του καθώς και το τέλος του Ψευδοπροφήτη και του θανάτου, δηλαδή του Χάρου. Κι όχι μόνο το τέλος αυτών, αλλά και το τέλος του σύμπαντος κόσμου και το τέλος του ανθρωπίνου γένους. Ο Παντοκράτορας Θεός αλλάζει το ρεύμα της ζωής των ανθρώπων και συντομεύει τον χρόνο της τυραννικής βασιλείας του Αντιχρίστου, χάριν των εκλεκτών του. Χάριν των λίγων εκλεκτών του, που θα του μείνουν πιστοί μέχρι τελευταίας αναπνοής, κρυμμένοι μέσα στα σπήλαια, στα όρη και ταις οπαίς της γης»!
Λέει δε για την μεγάλη ώρα της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου η μοναχή Μαγδαληνή: «Θα γίνουν φρικτά σημεία στον ήλιο και στο φεγγάρι και στα άστρα, επάνω δε στη γη σάλος και ταραχή των εθνών. Εξ αιτίας του μουγκρητού της θαλάσσης, πολλοί θα αποθνήσκουν, από τον φόβο, οι δε άγγελοι του ουρανού θα φοβηθούν κι αυτοί και τότε θα δουν τον Υιόν του ανθρώπου να έρχεται επί νεφέλης και δυνάμεως και δόξης πολλής, για να κρίνη τους ανθρώπους»...
Και να τέλος, σύμφωνα με την μοναχή Μαγδαληνή, ποια θα είναι η τελική μοίρα των αντίχριστων τοκογλύφων των λαών, που βρίσκονται πίσω από τις τράπεζες, τους οίκους αξιολόγησης και τις πολυεθνικές: «Αφού ο Κριτής καθίση στον θρόνο τον φοβερό και παραδοθή ο Σατανάς στο πυρ το άσβεστο και στον σκώληκα τον ακοίμητο και στο σκότος το εξώτερο, τότε τα πλήθη των Εβραίων βλέποντας αυτόν με σχήμα ανθρώπου και καθώς παρουσιάστηκε στη γη, γεννηθείς εκ της Παρθένου και καθώς αυτόν εσταύρωσαν, θα τρομάξουν. Όταν μάλιστα τους δείξη τις τρύπες των χειρών και των ποδών, που έκαναν τα καρφιά επί του σταυρού, δουν και τη λογχευμένη πλευρά και τα σημάδια από τον ακάνθινο στέφανο και τον Τίμιο Σταυρό, τότε θα κλαίγουν, θα ολολύζουν, θα ξεσχίζουν με τα νύχια τους το πρόσωπό τους, πλην όμως δεν θα υπάρχη γι’ αυτούς κανένας βοηθός, αλλά θα ριφθούν κι αυτοί στο αιώνιο πυρ, γιατί δεν μετενόησαν. Θα ριφθούν δε, μαζί με τους δαίμονες και τον Διάβολο»! 
  
***  26 Οκτωβρίου 1912: Η Απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης
261014 Thessaloniki
Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “Πατρίς” στις 27 Οκτωβρίου 1912
Η Νύφη του Θερμαϊκού υπήρξε τογέραςτων αγώνων του Ελληνικού Στρατού, εκείνο το σημαδιακό για τα εθνικά πεπρωμένα το φθινόπωρο του 1912. Από τις αρχές Οκτωβρίου του 1912 η Ελλάδα βρισκόταν σε πόλεμο με την παραπαίουσα Οθωμανική Αυτοκρατορία, έχοντας ως συμμάχους τη Βουλγαρία και τη Σερβία (Α’ Βαλκανικός Πόλεμος). Θέατρο των επιχειρήσεων, η περιοχή της Μακεδονίας. Ο ελληνικός στρατός βάδιζε από νίκη σε νίκη στη Δυτική Μακεδονία. Ο Χασάν Ταξίν Πασάς μετά την σύμπηξη των δυνάμεων του από τα Γιαννιτσά, είχε συγκεντρώσει την προσοχή του στην Θεσσαλονίκη. Κύριος σκοπός του ήταν να αντιτάξει άμυνα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, προκειμένου η πόλη να μην καταλειφθεί από τα Ελληνικά στρατεύματα. Όμως η επίθεση των Ελληνικών δυνάμεων δεν του άφηνε περιθώρια για ελιγμούς.
Ο Ταξίν Πασάς πολύ γρήγορα διαπίστωσε ότι η μάχη ήταν χαμένη και τα στρατεύματα του αντιμετώπιζαν άμεσο κίνδυνο ολοκληρωτικής καταστροφής. Τι μπορούσε να κάνει; Στις πέντε το απόγευμα της 26ης Οκτωβρίου, στέλνει έγγραφο δήλωση στον Έλληνα Αρχιστράτηγο Διάδοχο Κωνσταντίνο που είχε εγκαταστήσει το στρατηγείο του στην θέση Σιαμιλί. Με δήλωση του αποδεχόταν τους Ελληνικούς όρους παραδόσεως που είχαν αρχίσει να συζητούνται πριν από τέσσερις ημέρες. Η αποδοχή των Ελληνικών όρων παράδοσης είχε σαν αποτέλεσμα να παραδοθούν τριάντα πέντε χιλιάδες τούρκοι στρατιώτες και μαζί τους οι στρατηγοί Χασάν Ταξίν και Αλή Ναδίρ.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα περίπου στις έντεκα και μισή εκείνης της ιστορική ημέρας της 26ης Οκτωβρίου του 1912 υπογραφόταν το πρωτόκολλο για την παράδοση της πόλης. Την ίδια νύχτα τμήματα του Ελληνικού Στρατού, έμπαινα στην πόλη και καταλάμβαναν επίκαιρες θέσεις. Λόγοι σοβαροί ανάγκασαν τους Έλληνες να προχωρήσουν στην κατάληψη της Θεσσαλονίκης, αμέσως μετά την υπογραφή της παράδοσης. Λόγοι οι οποίοι είχαν επισημανθεί από τον τότε πρωθυπουργό Ε. Βενιζέλο προς τον Διάδοχο Κωνσταντίνο και Αρχιστράτηγο.
Και να ποιοι ήταν οι λόγοι. Οι Έλληνες έπρεπε με κεραυνοβόλο ενέργεια να προλάβουν τους κινδύνους που αντιμετώπιζε η Θεσσαλονίκη από τους τότε συμμάχους τους Βουλγάρους. Η 7η Βουλγαρική μεραρχία του στρατηγού Θεοδωρώφ προελαύνοντας μέσα από την κοιλάδα του Στρυμόνα έφτανε στη Γιουβένσα. Το βράδυ της 26ης Οκτωβρίου προσπάθησε να προλάβει τα Ελληνικά στρατεύματα και να μπει πρώτη στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Την επομένη η Βουλγαρική μεραρχία βρισκόταν στο Αϊβάτι . Εκεί ο στρατηγός Θεοδωρώφ έπαιρνε μήνυμα του στρατηγού Καλάρη πως η μακεδονική πρωτεύουσα είχε παραδοθεί στον Ελληνικό στρατό την προηγούμενη νύχτα.
Στις 11 το πρωί της 28ης Οκτωβρίου 1912 ο Κωνσταντίνος εισήλθε με το επιτελείο του στη Θεσσαλονίκη και το μεσημέρι έγινε πανηγυρική δοξολογία στο ναό του Αγίου Μηνά. Την ίδια μέρα, κατέφθασαν έξω από τη Θεσσαλονίκη και οι Βούλγαροι, όμως για τους γείτονες ήταν ήδη αργά. Ο επικεφαλής της μεραρχίας τους στρατηγός Θεοδωρώφ ζήτησε να εισέλθει στην πόλη για να στρατοπεδεύσει. Εισέπραξε την αρνητική απάντηση του Κωνσταντίνου και ύστερα από διαπραγματεύσεις, επιτράπηκε να μπουν στην πόλη για ολιγοήμερη ανάπαυση δύο τάγματα με επικεφαλής τους βούλγαρους πρίγκιπες Βόρι και Κύριλλο. Επικράτησε, όμως, σύγχυση και τελικά εισήλθε στη Θεσσαλονίκη ένα ολόκληρο βουλγαρικό σύνταγμα. Οι Βούλγαροι δήλωναν εμφαντικά παρόντες στις εξελίξεις στη Μακεδονία. Ο σπόρος του Β’ Βαλκανικού Πολέμου είχε ριχτεί.
Στις 29 Οκτωβρίου ήταν η σειρά του βασιλιά Γεωργίου Α’ να εισέλθει στην πόλη και να επισημοποιήσει την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τους έλληνες κατοίκους της, με απάθεια ανάμικτη με φόβο του από το μουσουλμανικό στοιχείο, ενώ οι Εβραίοι δεν έκρυψαν την απογοήτευσή τους, καθώς προωθούσαν σχέδιο διεθνοποίησης της Θεσσαλονίκης. Η κυανόλευκη κυμάτιζε πλέον σταθερά στον ιστό της. Η νύμφη του Θερμαϊκού ήταν ελεύθερη και αποτελούσε πλέον όνειρο απατηλό για όσους είχαν κάνει σχέδια της αρπαγή της.

***  Εκδήλωση Μνήµης και Τιµής για τον Συνταγματάρχη Βασίλειο Αβδέλλα
261014 AvdelasΤιμοῦμε καὶ φέτος τὶς δύο ἐθνικὲς ἐπετείους (τὴν ἀπελευθέρωση τῆς Θεσσαλονίκης μας καὶ τὸ Ἔπος τοῦ 1940), στὸ πρόσωπο ἑνὸς ἀνθρώπου ποὺ συμμετεῖχε ἀγωνιζόμενος καὶ στὶς δύο αὐτὲς περιόδους. Στὴ μνήμη τοῦ ἥρωα συνταγματάρχη Βασιλείου Ἀβδελᾶ, θὰ τελεστεῖ μνημόσυνο στὸν ἱερὸ ναὸ τῶν Κοιμητηρίων τῆς Εὐαγγελίστριας καὶ στὴ συνέχεια τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων στὸ μνῆμα του στὸν ἴδιο χῶρο τήν Δευτέρα 27 Οκτωβρίου και ώρα 10.00.
Ἡ ἐκδήλωση συνδιοργανώνεται ἀπὸ τοὺς Δεσμοὺς Ἑλλήνων, τὸν Σύνδεσμο Ἐθνικῆς Ἑνότητας, τὴ Συντονιστικὴ Φοιτητικὴ Ἕνωση Βορειοηπειρωτικοῦ Ἀγώνα (ΣΦΕΒΑ), τὸ Ἰνστιτοῦτο «Ἀριστοτέλης», τὴ Δημοτικὴ Κίνηση «Θεσσαλονίκη Πόλη Ἑλληνική», τὸ Ἐθνικὸ Μέτωπο,, τὸ Κίνημα «Ἐλευθερία», ἐνῶ ἀνοικτὴ εἶναι ἡ πρόσκληση σὲ φορεῖς καὶ πρόσωπα τῆς Θεσσαλονίκης νὰ δηλώσουν τὴν ἐνεργὸ παρουσία τους. Θὰ παραστοῦν ἐκπρόσωποι τῆς οἰκογένειας τοῦ ἥρωα.
για πληροφορίες: 6977462806-6942477645
Ποιος ήταν ο Βασίλειος Αβδελάς
Αφιέρωσε όλη την ζωή του για το μεγαλείο της Ελλάδος και κατακρεουργήθηκε από τους Έλληνας. Όταν ο αείμνηστος στρατηγός Τσιρογιάννης εστάλη από τό Υπουργείο Στρατιωτικών της Ελλάδος στην Στρώμνιτσα την εποχή του Μακεδονικού αγώνα με καμουφλαρισμένη αποστολή, βρήκε μεταξύ των εκλεκτών πατριωτών και ένα μικρόν μαθητή της Αστικής Σχολής τον Βασίλη Αβδελά. Στον Τσιρογιάννη έκανε εντύπωση ο νεαρός Βασίλης, τον κάλεσε μια μέρα σε ένα εξοχικό κτήμα και τον ρώτησε: “Θέλεις να βοηθήσεις την Ελλάδα; Θέλεις να βοηθήσεις τον αγώνα;” Ο μικρός Στρωμνιτσιώτης απάντησε με ενθουσιασμό. “Ναι!”. Άπό τη στιγμή αυτή ο μικρός Βασίλης πήρε τήν αποστολή. Σύνδεσμος του πρώτου δρομολογίου, Στρώμνιτσα – Θεσσαλονίκη-Προξενείον) Σύνδεσμος β’. δρομολογίου Στρώμνιτσα Μελένικο-Σέρραι. (Απόστολος α’., Απόστολος β’., Απόστολος γ’., πράκτορες). Πήρε τό βάπτισμα, μπήκε στον αγώνα και έμαθε ν’ αγαπά τήν Πατρίδα του. Είδε να ελευθερώνεται η Στρώμνιτσα.
Μεγάλωσε. Πήγε στο Γυμνάσιο τής Θεσσαλονίκης, πήρε την απόφαση να γίνει αξιωματικός και εισήχθη στην Σχολή Ευελπίδων. Ήλθε ο πόλεμος του 1914. Υπεδουλώθη η πατρίδα του στους Βουλγάρους. Και στην Θεσσαλονίκη ένα κίνημα. Μία επανάσταση για την Ελλάδα μας, την Μακεδονία μας. Έτσι του είπαν στην Σχολή. Ο εύελπις Βασίλης Αβδελάς δεν σταματά τό καθήκον. Και μία βραδιά μαζί με άλλους ευέλπιδες, δρασκελίζει την μάνδρα της Σχολής και φθάνει στην Θεσσαλονίκη. Δεν ζήτησε να μείνει. Στο μέτωπο τραβά καί αντικρίζει τα βουνά τής Σρώμνιτσας. Γνωστά πατήματα. Και πολεμά ο εύελπις ως εθελοντής γιά την πατρίδα. Γιά την Ελλάδα μας συνεχίζει τόν αγώνα μέχρι τέλους.
Μα όταν πάλι στην Μικρά Ασία δούλοι αδελφοί κάλεσαν τον στρατό μας, πάλι βρέθηκε πρώτος. Μα τώρα ως αξιωματικός. Και έμεινε εκεί ως πυροβολητής και ως αεροπόρος μέχρι τέλους. Τα χρόνια πέρασαν. Οι Ιταλοί ζητούν πολλά. «Όχι» απήντησαν οι Έλληνες. Και ο αντισυνταγματάρχης Αβδελάς δίνει τό πρώτο κτύπημα στους Ιταλούς. Τό Ίβάν, τό Τσαγκόνι. η Κορυτσα. ή Κλεισούρα, γνωρίζουν τον ήρωα. Η Μοράβα, τό Τομάρι τρέμουν στο άκουσμα των κανονιών τοϋ Αβδελά. Ποιός δεν ξέρει την δράση της ΧV Μεραρχίας; Κι’ αυτή οφείλεται και στα κανόνια τοϋ Άβδελά. Ήλθε ή σκλαβιά γερμανοϊταλοβουλγαρική. Καί ο συνταγματάρχης γίνεται ξανά μικρός τής Αστικής Σχολής. Μικρός της Στρώμνιτσας. Αναλογίζεται και βρίσκει μόνον την επαναστατική, την αντάρτικη, ζωή κατάλληλη. Δεν σταματά. Τον ηλεκτρίζει ό αγώνας και ξεκινά.
Γίνεται στρατιωτικός διοικητής των Εθνικών Απελευθερωτικών Ομάδων με γενικό αρχηγό τον Φωστερίδη (Αντών Τσαούς) στα Μακεδονικά βουνά. Μα οι εχθροί ήσαν πολλοί. Ήσαν και“Έλληνες” έθνοπροδότες. Από ποιόν να φυλαχθεί.Παίρνει την μεγάλη απόφαση. Μία συνενόηση μέ τους παρασυρθέντες Έλληνες. Θα τον εσέβοντο οι Έλληνες. Τι να τους φοβηθεί; Μήπως τους έβλαψε; ΠΟΤΕ. Καί ξεκίνησε και πήγε στο Ροδολείβος με ένα σκοπό συμφιλιωτικό καθαρό. Τον είχαν στείλει και οι Εγγλέζοι με την συνοδεία του βρετανού ταγματάρχη Κιτ-Κατ. Και εκεί, αφού έδιωξαν τον άγγλο τον βασάνισαν και τον δολοφόνησαν τον ήρωα. Χέρια Ελληνικά τον σκότωσαν.


***  Ανιστόρητοι και απάτριδες βεβήλωσαν το άγαλμα του Στρατηλάτη στην Θεσσαλονίκη
271014 Agalma StrathlathΑνήμερα της εορτής του πολιούχου της Θεσσαλονίκης Αγίου Δημητρίου και της 102ης επετείου της απελευθερώσεως της πόλης από την τουρκικό ζυγό, βρήκαν την ευκαιρία κάποια ανιστόρητα και «ποτισμένα» από τα ανθελληνικό δηλητήριο άτομα να βεβηλώσουν το άγαλμα του Στρατηλάτη Βασιλέως Κωνσταντίνου, ο οποίος ήταν ένας από τους βασικότερους συντελεστές της νίκης των Ελληνικών Όπλων, το οποίο βρίσκεται στην πλατεία Μεταξά (για εμάς δεν είναι πρώην πλατεία Μεταξά). Το παράδοξο της όλης υπόθεσης είναι το ότι οι ανθέλληνες αυτοί καλύφθηκαν πίσω από τα χρώματα των φιλάθλων της ιστορικότερης, ίσως, ομάδος της Ελλάδος, του Ηρακλή Θεσσαλονίκης. Θα έπρεπε να γνωρίζουν όλοι αυτοί οι οποίοι «φτύνουν» την ιστορία μας ότι ο Ηρακλής ιδρύθηκε το 1899, όχι ως αθλητικό σωματείο, αλλά ως σύλλογος φιλόμουσων, με σκοπό να συναντιόνται οι Έλληνες στα δύσκολα χρόνια της οθωμανικής σκλαβιάς. Τα μέλη του συλλόγου αποφάσισαν το 1903 να εντάξουν στις δραστηριότητές τους και τον αθλητισμό, έτσι δημιούργησαν ένα γυμναστήριο και ίδρυσαν δύο αθλητικά τμήματα, αυτά της ποδηλασίας και της κολύμβησης.
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι το πρώτο επίσημο παιχνίδι της ομάδος του Ηρακλή διεξήχθη στις 23 Απριλίου του 1905.
Καλό θα ήταν λοιπόν πριν προβούν κάποιοι σε άθλιες και δειλές πράξεις να γνωρίζουν την ιστορία των συλλόγων και των σωματείων τα οποία υποτίθεται ότι εκπροσωπούν, γατί τα επίσημα σωματεία σίγουρα δεν επικροτούν τέτοιες ενέργειες, ιδιαίτερα όταν έχουν τέτοιο ιστορικό βάθος

***  Ο ιρακινός Στρατός τινάζει στον αέρα θέσεις ισλαμιστών [βίντεο]  :
Το βίντεο καταγράφει την επίθεση του στρατού του Ιράκ κατά των θέσεων των τζιχαντιστών από το Ισλαμικό Κράτος στην πόλη Μπαϊτζί.Η πόλη Μπαϊτζί είναι σε στρατηγική θέση πάνω στον δρόμο που συνδέει την Μοσούλη και την Βαγδάτη και οι τζιχαντιστές θέλουν να την καταλάβουν προκειμένου να προχωρήσουν στην πολιορκία της Βαγδάτης
Βίντεο   ,  Massive blasts, fierce fighting: Iraq armed forces battle ISIS  : http://youtu.be/HccSYEqFz-k ,.



***   Οπλομαχία σε Αρχ. Ελλάδα - Ρώμη - Μεσαιωνική Σπαθασκία (βίντεο Katana vs Logsword)


(Συλλογή/συρραφή τριών διαφορετικών κειμένων σχετικών με το θέμα από το διαδίκτυο: Επιμέλεια επιλογής:Γιώργος Ανεστόπουλος)
Οπλομαχία: Η τέχνη του χειρισμού των όπλων και ιδιαίτερα του ξίφους (ξιφασκία), της σπάθας (σπαθασκία) και της λόγχης (λογχομαχία).
Στο παρελθόν, η οπλομαχία αποτελούσε αναγκαία άσκηση, όχι μόνο στον πόλεμο αλλά και ως μέσο για την επίλυση των ατομικών διαφορών. Στην αρχαία Ελλάδα ως εφευρέτης της έντεχνης οπλομαχίας αναφέρεται ο Δημέας από τη Μαντίνεια.
Ο Άντυλλος όμως (2ος αι. μ.Χ.) υποστήριζε ότι η τέχνη της οπλομαχίας ανακαλύφθηκε από τους Ρωμαίους. Γενικά, η οπλομαχία έως τον 16ο αι. περιορίστηκε στην εξάσκηση με το ξίφος στον ρόλο του επιθετικού όπλου και με την ασπίδα στον ρόλο του αμυντικού. Κατά τον 16ο αι. η ασπίδα καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από το εγχειρίδιο.
Περίπου στα μισά του 16ου αι. έγινε στη Γαλλία η πρώτη απόπειρα να χρησιμοποιηθεί μόνο το ξίφος, αλλά θεωρήθηκε πολύ νεωτεριστική και, έως τα τέλη του αιώνα, εξακολούθησε να επικρατεί η παλιά τεχνική.
Η νεότερη οπλομαχία εμφανίστηκε στα τέλη του 17ου αι., με ένα σχετικά κοντό ξίφος, και πήρε την οριστική της μορφή, κυρίως μετά τη χρήση της προσωπίδας.
Με την πάροδο του χρόνου η οπλομαχία περιορίστηκε μόνο στη σωματική άσκηση, σε μερικά όμως κράτη, διατηρήθηκε με τη μορφή της λογχοφορίας για την εκγύμναση των στρατιωτών του πεζικού (ξιφολόγχη), είτε κατά την επίθεση είτε κατά την άμυνα εναντίον πεζού ή ιππέα. Βλ. λ. ξιφασκία.

http://www.ygeiaonline.gr/
...................................
Από την αρχαία εποχή οι διάφοροι λαοί ανέπτυξαν παρόμοιες τεχνικές άμυνας με σιδερένια όπλα και ξίφη.
Το ξίφος είχε τη έννοια της φονικής προέκτασης της μυϊκής δύναμης του χεριού των πολεμιστών στις μάχες σώμα προς σώμα .
Ο Όμηρος αφιερώνει δύο ραψωδίες στις μονομαχίες του Αίαντα με τον Έκτορα και του Μενέλαου με τον Πάρι . Στήν Αρχαία Ελλάδα όπως αναφέρει ο Αθήναιος , οι Μαντινείς και οι Αρκάδες ήταν οι εφευρέτες της οπλομαχίας !!! και κατά τον Εύμορφο οι παραπάνω επινόησαν τον οπλισμό και τη στολή των οπλομάχων.
Οι Αρχαίοι Έλληνες εκπαιδεύονταν στην οπλομαχία με την βοήθεια της Πυρρίχης ενός χορού με τυποποιημένες αμυντικές και επιθετικές κινήσεις. Κατά τον Πλάτωνα είναι πιστή μίμηση των κινήσεων του οπλίτη στην μάχη:
κινείται πλαγίως για να αποφύγει το κτύπημα του αντιπάλου, υποχωρεί για να πάρει φόρα, εφορμά με μεγάλο πήδημα , σκύβει για να δώσει μικρό στόχο.
‘Aλλοι παρόμοιοι ένοπλοι χοροί ήταν η Πρύλις ο κρητικός Ορσίτης οι θορυβώδεις χοροί των Κουρητών και των Κορυβάντων.

Ο Πλάτωνας στους ΄΄Νόμους΄΄ του προτείνει την εισαγωγή του μαθήματος της οπλομαχίας στις παλαίστρες, σαν απαραίτητο στοιχείο της σωματικής αγωγής των νέων.
 Στη Σπάρτη και στην Αθήνα ουδέποτε η οπλομαχία δεν ήταν μέσο σωματικής αγωγής της νεολαίας. 
Μόνο το 3ο αιώνα π.Χ. ο αρχηγός της Αχαϊκής συμπολιτείας εισήγαγε την οπλομαχία στα γυμναστήρια .
Τον 2ο αιώνα η εξάσκηση της οπλομαχίας γινόταν περίπου όπως σήμερα και με προστασία του κεφαλιού με κάλυμμα . O εξοπλισμός περιελάμβανε κοντό ξίφος, επιθετικό δόρυ περικνημίδες μεταλλική περικεφαλαία, μεταλλική ασπίδα και δερμάτινο ή σιδερένιο θώρακα .

Στην Αρχαία Αίγυπτο οι οπλομαχία ήταν μέρος άσκησης και υπάρχουν ιερογραφίες από το 1200 π.Χ. που απεικονίζονται αγώνες με τη βοήθεια διαιτητών περίπου όπως και σήμερα και οι αθλητές να φορούν μάσκα και προστατευτικό θώρακα και τα όπλα τους να έχουν με καλυμμένη αιχμή .


Στο Ρωμαϊκή εποχή η οπλομαχία ονομαζόταν ARMATURA διδασκόταν σε κλειστές αίθουσες SALLES DES ARMES η στο ύπαιθρο με ξύλινα σπαθιά ή επάνω σε ανδρείκελα (PALARIA – PALUM EXERCERI) και ήταν βασικό μέρος της σωματικής άσκησης των στρατιωτών .Αυτός είναι ο λόγος που κατέκτησαν όλο τον μέχρι τότε γνωστό κόσμο.
Οι Ρωμαίοι είχαν ειδικούς εκπαιδευτές για τόν πανίσχυρο στρατό τους που τους ονόμαζαν : DOCTOR ARMATUM. Επίσης είχαν και τους LANISTOAE οι οποίοι σκοπό τους είχαν να παρασκευάζουν τους μονομάχους (GLADIATEURS) που μάχοντο στις αρένες για να διασκεδάζουν τον κόσμο με εντυπωσιακές αλλά φρικιαστικές μονομαμαχίες .

Αργότερα κατά την αυτοκρατορία του Τραϊανού υπήρχαν οι οπλοδιδάσκαλοι DOCTOR COHORTIS (δάσκαλοι λεγεώνας).
Το ρωμαϊκό ξίφος (Gladius) ήταν κοντό , πλατύ, αμφίστομο και αιχμηρό.
Η αμυντική τους περιβολή ήταν η ασπίδα , η περικεφαλαία, οι σιδερένιες περικνημίδες και το στιλέτο.

Αλλοι λαοί που είχαν ανεπτυγμένη την οπλομαχία ήταν οι: Κινέζοι , οι Ιάπωνες , οι Ινδοί, και οι Βίκινγκς

Στo Μεσαίωνα η οπλομαχία ήταν αναπόσπαστο μέρος της στρατιωτικής εκπαίδευσης ιδιαίτερα στην Ελλάδα (στο Βυζάντιο) αλλά και ως καθημερινό παιχνίδι των μικρών αγοριών με την μορφή ξιφομαχιών (γνωστές με την ονομασία ΄΄ σκριμίδες ΄΄ ) με αυτοσχέδια ξύλινα σπαθιά.. Στη μάχη τα ξίφη ήταν μακριά και δίκοπα και είχαν σκοπό να θραύσουν την πανοπλία που κάλυπτε όλο το σώμα του αντιπάλου.

Στην Αναγέννηση λόγω της ανακάλυψης των πυροβόλων όπλων ή ξιφασκία … έγινε επιστήμη. Με μεγάλη μυστικότητα οι δάσκαλοι της ξιφασκίας μελέτησαν με την βοήθεια της γεωμετρίας και άλλων επιστημών, και δημιούργησαν τεχνικές που προορίζονταν για της φημισμένες από τα έργα του Αλεξάνδρου Δουμά μονομαχίες και μόνο για αξιωματικούς και ευγενείς.
Φημισμένες σχολές ήταν η Ισπανική , η Γαλλική και η Ιταλική σχολή. 

Η ξιφασκία άρχισε να γίνεται άθλημα κατά το τέλος του 18ου αιώνα . Καινούργια στοιχεία που είχαν να κάνουν με την ασφάλεια της άσκησης με ξίφος, όπως η μάσκα , το προστατευτικό ελαστικό κουμπί στην αιχμή του ξίφους , στολές από χοντρό ύφασμα και τέλος η συγγραφή των πρώτων αγωνιστικών κανονισμών το 1919.
Το 1896 η Ξιφασκία μπαίνει στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Ο Ιωάννης Γεωργιάδης κατέκτησε εκεί το χρυσό μετάλλιο στους αγώνες σπαθασκίας φιλάθλων ενώ ο Λεωνίδας Πύργος έλαβε χρυσό στο Ξίφος ασκήσεως (φλερέ) διδασκάλων.
http://www.xifaskia.com/
.................
Μεσαιωνική Σπαθασκία: Μαθήματα για σύγχρονους ιππότες
του Νικόλα Γεωργιακώδη
Όποιος ζει με το σπαθί, πεθαίνει από το σπαθί.
Ματθαίος 26:52

Τι σας φέρνουν στο μυαλό οι λέξεις «Μεσαίωνας» και «σπαθί»; Ιπποτικές μονομαχίες; Γενναίους μονομάχους; Σφαγές και ακρωτηριασμούς; Εντυπωσιακές τεχνικές άμυνας και επίθεσης; Πιθανώς κάτι από όλα αυτά ή ακόμα και όλα αυτά μαζί.

H βιομηχανία του θεάματος άλλωστε έχει μεριμνήσει γι’ αυτό, προσφέροντας απλόχερα στο κοινό δεκάδες αντίστοιχες σκηνές επικών μαχών μέσα από ταινίες όπως το Excalibur και σειρές όπως το εξαιρετικά δημοφιλές Game of Thrones.
Όμως ενώ για τους περισσότερους η τέχνη της Μεσαιωνικής Οπλομαχίας (όπως είναι η επίσημη ονομασία της) είναι κάτι που γεννήθηκε στον Μεσαίωνα και παρέμεινε εκεί, για κάποιους άλλους μόνο ξεχασμένη δεν είναι. Αντίθετα, διδάσκεται πιστά και με ακρίβεια όπως τότε, συγκεντρώνοντας ολοένα και περισσότερο κόσμο που θέλει να μυηθεί στα μυστικά της μάχης με ξίφος.

Τι είναι;

«Ο όρος ‘Μεσαιωνική Οπλομαχία’ αφορά τις παραδοσιακές πολεμικές τέχνες της μεσαιωνικής και αναγεννησιακής Ευρώπης οι οποίες περιέχουν την χρήση διαφόρων όπλων, από το απλό μαχαίρι μέχρι το ακόντιο, το σπαθί, το τσεκούρι και την άοπλη μάχη», εξηγεί ο κ. Γιώργος Ζαχαρόπουλος εκπαιδευτής στην Αναγγενησιακή και Μεσαιωνική οπλομαχία και μέλος της Arma Hellas (Οργανισμός Αναγεννησιακών Πολεμικών Τεχνών).
«Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι της Δύσης έχουν υπ'όψη τους μόνο τις ανατολικές πολεμικές τέχνες, πράγμα παράξενο μιας και η Ευρώπη είναι μια ήπειρος η οποία μαστιζόταν από πολέμους και είχε μακρά παράδοση στις πολεμικές τέχνες.
Ομοιότητες με τις ανατολικές πολεμικές τέχνες υπάρχουν, όμως οι δυτικές πολεμικές τέχνες σε καμία περίπτωση δεν τις αντιγράφουν», προσθέτει σχετικά με την συχνή παρεξήγηση μεταξύ των πολεμικών τεχνών της Δύσης και της Ανατολής.
Τα βασικά όπλα που χρησιμοποιούνται είναι, μεταξύ άλλων, η μακριά σπάθη (Longsword), το μαχαίρι οποιουδήποτε μεγέθους, ο λογχοπέλεκυς (Hallberd) και η μακριά πολεμική σφύρα (Warhammer). Παράλληλα, ανάλογα με το επίπεδο του μαθητή, χρησιμοποιούνται και διαφόρων ειδών ασπίδες.
«Η ασπίδα συνδυάζεται με σπαθί για ένα χέρι, μιας και τα σπαθιά για δύο χέρια δεν χρειάζονται ασπίδα. Ο λόγος είναι ότι την εποχή που αυτά κατασκευάστηκαν, είχαν ήδη κάνει την εμφάνισή τους οι πανοπλίες που κάλυπταν όλο το σώμα, επομένως με την εξέλιξη της θωράκισης η ασπίδα ήταν άχρηστη.
Τα σπαθιά δεν κόβουν στην μέση πανοπλίες, αυτά είναι για το Χόλιγουντ μόνο», επισημαίνει ο ίδιος.
Πώς όμως πέρασε αυτή η τέχνη από γενιά σε γενιά και έφτασε εν τέλει στην Ελλάδα του 2013; «Τα βιβλία που μελετάμε εμείς είναι εξαιρετικά λεπτομερή και βασισμένα σε εγχειρίδια οπλομάχων της τότε εποχής από τον 12ο μέχρι και τον 17ο αιώνα, που σημαίνει ότι η γνώση που έχουμε είναι κατευθείαν από την πηγή, από ανθρώπους που πρώτα πολέμησαν και μετά έγραψαν.
Επομένως ασχολούμαστε με μια πλήρη πολεμική τέχνη, η οποία εμπεριέχει και ένα αθλητικό κομμάτι κυρίως στην διαδικασία του sparring με τον αντίπαλό σου», αναφέρει σχετικά ο κ. Ζαχαρόπουλος.
Κατά την διαδικασία του sparring, οι δύο αντίπαλοι εξασκούνται με το 50% της δύναμής τους, «χαλαρά» όπως θα λέγαμε λαϊκιστί με κύριο στόχο να βελτιώσουν την τεχνική τους.

Οι δύο σημαντικότεροι άνθρωποι στην γνώση των οποίων βασίζεται αυτή την στιγμή η διδασκαλία της Μεσαιωνικής Οπλομαχίας, είναι ο Γερμανός οπλομάχος Johannes Liechtenauer, ο οποίος έζησε στα τέλη του 13ου αιώνα και ο Ιταλός ιππότης και διπλωμάτης Fiore dei Liberi.
Και οι δύο τους θεωρούνται οι «πατέρες» του είδους.

Τι περιλαμβάνουν τα μαθήματα;

Πέρα από την σωματική άσκηση που προσφέρει μέσω του αρκετά απαιτητικού sparring, η σπαθασκία μπορεί να χρησιμέψει και σε περιπτώσεις όπου κάποιος βρεθεί αντιμέτωπος στον δρόμο με κάποιον που κρατά μαχαίρι ή ξύλο. «Αποκτάς μια έφεση στο τι πρέπει να κάνεις και δεν φοβάσαι το όπλο, ακόμα και αν είναι ένα δοκάρι ξύλο.
Είσαι εξοικειωμένος και γνωρίζεις τι πρέπει να κάνεις. Αν βέβαια κάποιος θέλει να κάνει αυτοάμυνα για τον δρόμο δεν θα του πρότεινα να μάθει σπαθασκία», αναφέρει σχετικά ο κ. Ζαχαρόπουλος.
Το μάθημα περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο την διδασκαλία βηματισμών, κοψιμάτων και τροχιών στα σπαθιά, ενώ στην συνέχεια ο μαθητής μυείται και στις τεχνικές της σπαθασκίας. «Ακόμα και αν ξέρει τριακόσιες τεχνικές, αν δεν γνωρίζει πού αυτές ανάγονται δεν έχει μάθει τίποτα.
Αν δεν γνωρίζει πώς να χειριστεί το σπαθί του, πού θα πρέπει να κοιτάει, πώς θα πρέπει να νοιώσει την πρόθεση του αντιπάλου, οι τεχνικές δεν θα του προσφέρουν τίποτα, ίσα ίσα θα τον μπερδέψουν. Γι΄αυτό θα πρέπει να μάθει αρχικά τα core elements, δηλαδή ορισμένα κεφάλαια για το πώς θα χειριστεί το εργαλείο που έχει για να προστατέψει τον εαυτό του και να πλήξει τον αντίπαλο», τονίζει ο ίδιος.
Σε δεύτερο επίπεδο, ο μαθητής ασχολείται με την άοπλη μάχη και το μαχαίρι, ξανά από τα πολύ βασικά και αργά αλλά σταθερά εξελίσσεται.
Κάθε όπλο έχει τα δικά του ξεχωριστά επίπεδα και ιδιαιτερότητες, ενώ η ύλη είναι μεγάλη και απαιτούνται τουλάχιστον έξι με επτά χρόνια για να μάθει κάποιος τα βασικά στα περισσότερα όπλα. «Είμαστε από τις λίγες παραδοσιακές πολεμικές τέχνες που έχουν αρκετά έντονο και συνεχές sparring», επισημαίνει ο κ. Ζαχαρόπουλος.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει γάντια, όπλα και σπασουάρ. Τα όπλα που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο στα μαθήματα είναι τα μεταλλικά blunts, εκπαιδευτικά σπαθιά τα οποία δεν κόβουν ούτε τρυπάνε. Ένα μέσο τέτοιο σπαθί κοστίζει περί τα 250€, ένα καλό περί τα 500€.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αντίστοιχα, επομένως αν θέλετε να ασχοληθείτε θα πρέπει να κοιτάξετε σε ξένες ιστοσελίδες όπως αυτή εδώ. Τα κανονικά σπαθιά τώρα, αυτά που κόβουν, κοστίζουν από 800€ μέχρι… άπειρο.
Με 1000€ πάντως, μπορείτε να πάρετε ένα πολύ καλό και πιστό αντίγραφο σπαθιού για να δοκιμάσετε τα κοψίματά του σε ειδικούς στόχους (ψάθες, κομμάτι κρέας ενδεδυμένο με δέρμα, χαρτόνια κτλ.). 
Κατά μέσο όρο ο κόσμος που απευθύνεται στον κ. Ζαχαρόπουλο για να μάθουν την τέχνη της Μεσαιωνικής Σπαθασκίας είναι 23 χρονών, χωρίς όμως να λείπουν και άτομα μεγαλύτερων ηλικιών. Από του χρόνου μάλιστα, ο ίδιος σκοπεύει να διαμορφώσει και παιδικό τμήμα για παιδιά 8 μέχρι 12 χρονών, το οποίο θα τους μαθαίνει τις αρχές του ιπποτισμού και το ιστορικό background του σπαθιού με λαστιχένια φυσικά όπλα.

«Το τμήμα θα είναι διαμορφωμένο με βάση την παιδική ηλικία, δεν θα τους δείχνουμε πώς να σκοτώνουν ή πώς να πνίγουν και να ακρωτηριάζουν. Εξυπακούεται αυτό», λέει ο ίδιος. 
Αυτήν την περίοδο, μαζί με τον κ. Χρυσοβαλάντη Ταμπακάκη, επίσης εκπαιδευτή της Arma Hellas, έχουν αναλάβει τις χορογραφίες μάχης για την πρώτη ελληνική ταινία ηρωικής φαντασίας «Αδάμαστος – Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα» (περισσότερα για την ταινία εδώ).

Ο ίδιος, πάντως, δεν βρίσκει ούτε μια κινηματογραφική ταινία στην οποία οι μονομαχίες με σπαθί να έχουν αποδοθεί πιστά. «Πιθανώς λίγο το Kingdom of Heaven, όπου σε ένα σημείο αναφέρεται η μαχητική θέση posta di falcone», αναφέρει και προσθέτει: «Σε γενικές γραμμές πάντως καμία κινηματογραφική ταινία δεν είναι πιστή στις μάχες.
Tο παρανοϊκό είναι ότι στις Χολυγουντιανές ταινίες τις χορογραφίες μάχης τις κάνουν άνθρωποι που έχουν μάθει Katana, δηλαδή ανατολική ξιφασκία, η οποία είναι εντελώς διαφορετική.
Το σινεμά θέλει θέαμα και μάχες.
Κανονικά οι μάχες στον Μεσαίωνα τελείωναν σε 10 με 15 δευτερόλεπτα.

Ή την είχες φάει ή την είχε φάει. Ήταν πιο απλά τα πράγματα τότε, γιατί είχες να αντιμετωπίσεις άλλους τόσους μετά, δεν θα άντεχες παραπάνω.
Στο Χόλυγουντ θέλουν να φάνε χρόνο και δείχνουν τους πρωταγωνιστές να μάχονται με τις ώρες.

Πολλές φορές αντί να χτυπούν τον αντίπαλο, χτυπούν μόνο το σπαθί του, αλλά έτσι είναι ο κινηματογράφος», σχολιάζει.
*Ο κ. Γιώργος Ζαχαρόπουλος διδάσκει στον Άγιο Δημήτριο (Α.Σ. Tang Soo Do Φίλοι Κ. Κυπριώτη, Δήμητρας 11) , στην Ηλιούπολη (Α.Σ. CORIOLANOS, Σκιάθου 26& Μόσχου 1) και στο Πολύγωνο (ΑΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΠΛΟΜΑΧΙΑΣ, Βριλησσου 30) Τα μαθήματα διαρκούν περίπου μιάμιση ώρα, ενώ το κόστος κυμαίνεται από 40 μέχρι 50 ευρώ ανά μήνα για δύο μέχρι τέσσερα μαθήματα εβδομαδιαίως. http://www.iatronet.gr/
  Ιαπωνικό σπαθί Κατάνα vs Μεσαιωνικό ευρωπαϊκό σπαθί

 ***  Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι βρήκαν λείψανα αρχαίου στρατού και λένε ότι συνδέονται με τον Μωυσή [εικόνα]
 
Εξάπτει τη φαντασία η ανακάλυψη ομάδας αρχαιολόγων στην Αίγυπτο που διατείνονται ότι βρέθηκαν απομεινάρια ενός μεγάλου αρχαίου αιγυπτιακού στρατού που χρονολογείται από τον 14ο π.Χ. αιώνα και εικάζεται ότι συνδέεται με την Βιβλική Εξοδο του Μωϋσή. 
Σύμφωνα με την εκδοχή της Παλαιάς Διαθήκης, ο στρατός του Αιγύπτιου Φαραώ Ακινάτη καταστράφηκε από τα νερά που επέστρεψαν όταν ο Μωϋσής έκανε το «θαύμα» και έσχισε στα δύο την Ερυθρά Θάλασσα.
 
 Η αρχαιολογική ανακάλυψη, όπως λέει ο επικεφαλής της, δείχνει ότι όντως υπήρξε ένας αιγυπτιακός στρατός μεγάλου μεγέθους που αποδεκατίστηκε από τα νερά της θάλασσας στην περιοχή, εκείνη την περίοδο.
 Σύμφωνα με ανακοίνωση του αιγυπτιακού υπουργείο Πολιτισμού, η ομάδα υποβρύχιας αρχαιολογικής έρευνας έκανε την ανακάλυψη στον πυθμένα του κόλπου του Σουέζ.
 Ο καθηγητής Αμπντέλ Μωχάμεντ Γκάρερ, που ηγείται της έρευνας έκανε λόγο, σύμφωνα με την worldnewsdailyreport, για πάνω από 400 ανθρώπινους σκελετούς, εκατοντάδες όπλα και κομμάτια πανοπλίας καθώς και απομεινάρια δύο αρμάτων μάχης.
 Υπολογίζεται πως πάνω από 5.000 ακόμη σκελετοί, μπορούν να βρίσκονται στην γύρω περιοχή.
 Ο καθηγητής Γκάντερ, υποστηρίζει ότι πολλά στοιχεία από τις έρευνες οδηγούν στο συμπέρασμα ότι μπορεί αυτά τα σώματα να σχετίζονται με το περίφημο επεισόδιο της Εξόδου που περιγράφεται στην Βίβλο. Οι στρατιώτες φαίνεται να έχουν πεθάνει σε στεγνό έδαφος, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν ίχνη πλοίων. Η θέση των σκελετών δείχνει επίσης ότι θα μπορούσαν να έχουν χάσει τη ζωή τους από κάποιο παλιρροϊκό κύμα.
 Εφόσον η αρχαιολογική σκαπάνη προχωρήσει θα αποδειχθει ή όχι, αν η πεφίημη βιβλική εκδοχή για την έξοδο προς την Ερυθρά θάλασσα, ήταν όντως ιστορικό γεγονός ή μυθοπλασία, όπως θεωρείται επί αιώνες τώρα.

***   Γεωλογική αποτύπωση του Λόφου Καστά το επόμενο βήμα - Μυστική είσοδο ψάχνουν οι αρχαιολόγοι!!!
Πολύ σύντομα πρόκειται να ανακοινωθεί το ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα που θα διενεργήσει το νέο «υπερηχογράφημα» του Τύμβου, αξιοποιώντας πλέον τα δεδομένα της ανασκαφής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κα Κατερίνα Περιστέρη και οι συνεργάτες της υπήρξαν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί έως σήμερα ως προς προηγούμενες γεωλογικές αποτυπώσεις, διότι τις θεωρούν πεπαλαιωμένες και εκτός στόχου. Τώρα πλέον, όμως, τα δεδομένα έχουν αλλάξει.
Το στοιχείο που έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με το παρελθόν, είναι η σημαντική ελάττωση του συνολικού ύψους η οποία έχει επέλθει στον τεχνητό γήλοφο Καστά. Παράλληλα με την ανασκαφική εργασία στο εσωτερικό, ο Τύμβος αποχωματώνεται εξωτερικά, έτσι ώστε το μνημείο να ανακουφιστεί από το τεράστιο βάρος που σήκωνε επί αιώνες. Χάρη σε αυτή την «ταπείνωση» της κάθετης διάστασής του, ο Λόφος πλέον προσφέρεται για αξιόπιστες γεωλογικού τύπου μελέτες. Γι' αυτό ακριβώς σήμερα καλείται η συνδρομή των ειδικών επιστημόνων, στους οποίους εναποτίθενται οι προσδοκίες για την αποκάλυψη ολόκληρου του περιεχομένου στον Τύμβο της Αμφίπολης, πέρα από ό,τι έχει αποκαλυφθεί έως τώρα.
Η μαρμάρινη θύρα, βάρους ενάμιση τόνου, αφαιρέθηκε από τα ενδότερα του μνημείου με τη μέγιστη προσοχή, καθώς ένα ατύχημα θα μπορούσε να αποβεί ενδεχομένως μοιραίο για κάποιο άλλο από τα ευρήματα, όπως πχ το ψηφιδωτό ή οι Καρυάτιδες.
Ουσιαστικά ο τρίτος θάλαμος κρατά ακόμη κρυμμένα τα μυστικά του, καθώς για την απομάκρυνση της πόρτας απαιτήθηκε η αποσυναρμολόγηση των κεντρικών ικριωμάτων της υποστύλωσης. Με την αποκατάστασή τους, η οποία είναι απολύτως υποχρεωτική ώστε οι τεχνικοί και οι αρχαιολόγοι να εργάζονται με ασφάλεια, η έρευνα θα συνεχιστεί κάτω από το μυστηριώδες τεχνητό όρυγμα στον συγκεκριμένο χώρο.
Παράλληλα, όπως είχε ανακοινωθεί με δελτίο τύπου του ΥΠΠΟ τις προηγούμενες ημέρες, κλιμάκιο από την ΕΓΝΑΤΙΑ AE ολοκλήρωσε την τοποθέτηση ειδικών οργάνων για τον διαρκή έλεγχο της στατικότητας του μνημείου.   Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

***  Πώς χρωμάτιζαν οι αρχαίοι Έλληνες τα γλυπτά (εικόνες)
Στο μουσείο Ny Carlsberg Glyptotek της Κοπεγχάγης ξεκίνησε ήδη η ιδιαίτερη έκθεση, όπου δίπλα στα κλασικά γλυπτά σε λευκό μάρμαρο μπορεί κάποιος να θαυμάσει πιστά τους αντίγραφα, χρωματισμένα.
Το μουσείο έκανε πολλά χρόνια έρευνας ώστε το αποτέλεσμα να είναι το πλησιέστερο δυνατό στην αρχαία πραγματικότητα. «Οι αρχαίοι δεν ήταν φειδωλοί σε χρώματα», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το μουσείο. Πράγματι, αντίθετα με ό,τι πιθανόν πιστεύουμε, η αρχαία Ελλάδα και στη συνέχεια η Ρώμη δεν ήταν καθόλου μονοχρωματικές στα γλυπτά τους.
«Τα αρχαία αγάλματα τα βλέπουμε σαν τα πρότυπα μια αρχαίας εποχής και τα θαυμάζουμε ολόλευκα. Ωστόσο, ήταν εντελώς χρωματιστά, με τη διαφορά ότι το χρώμα τους χάθηκε με τον χρόνο», λέει ένας από τους υπεύθυνους του μουσείου.
Ο ίδιος αναφέρει ότι έως τον 19ο αιώνα δεν ήταν γνωστό στους κύκλους των ελίτ ότι τα αρχαία αγάλματα ήταν χρωματιστά και όταν ειπώθηκε για πρώτη φορά, οι καλλιτέχνες της εποχής δεν το πίστεψαν.
















***

 ***  BINTEOΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ...ΒΙΝΤΕΟΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ       
1. - Stamatios Skoulikas =
http://www.youtube.com/stamos01 ,         3743    video.-                       
2. - Stamos Skoulikas =        Stamos Skoulikas  
http://www.youtube.com/stamatios01 ,      2205     video.-                
3. - Vlasis Skoulikas =   
http://www.youtube.com/vlasiskal , =         2195    video.- 
Σύνολον                                                        8143    βίντεο   .-
 http://facebook.com/home.php?=home?#!/?ref=home  2624  
https://www.facebook.com/stamatios.skoulikas  , 
 https://www.facebook.com/profile.php?id=1037492258   289   https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas ,


 *** https://www.facebook.com/ArfaraKalamatasMessinias , =ARFARA MESSINIAS    692.–
~* https://www.facebook.com/SYLLOGOS.ARFARON.AG.THEODOROI , «ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ «ΑΡΦΑΡΩΝ.-   246 .-
~* http://www.twitter.com/stamos01/ 260/194/8 ,


 ~ Το  αγιάζι  της ενημέρωσης   Παρασκευή  31  Οκτωβρίου  2014    :  http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2014/10/31-2014.html ,.-  
Επιλογές  όμορφων θεμάτων ποικίλου ενδιαφέροντος Παρασκευή 31 Οκτωβρίου  2014  :  http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2014/10/31-2014.html .-
~
https://www.facebook.com/grhawkgr , = Γιώργος Ανεστόπουλος .-


~** ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  2014 :
~** Άρωμα  ενημέρωσης στην εφημερίδα  μας  Σάββατο  01  Νοεμβρίου  2014   : http://snsstamoskal.blogspot.gr/2014/11/01-2014.html  ,.-
~ Επιλογές  Θεμάτων  ποικίλου  ενδιαφέροντος  :
Σάββατο  01 Νοεμβρίου  2014
  : 
http://snsarfara.blogspot.gr/2014/11/01-2014.html , .- 
~ Αθλητικό Σάββατο -Κύριακο 01 και 02 Νοεμβρίου 2014  : http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2014/11/01-02-2014.html ,.- 
~ Άρωμα ενημέρωσης η Εφημερίδα μας Κυριακή 02 Νοεμβρίου 2014  :  http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2014/11/02-2014.html .- 
~  Άρωμα  ενημέρωσης ,  η Εφημερίδα  μας  , Δευτέρα  03 Νοεμβρίου  2014  : http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2014/11/03-2014.html ,.-  
~   Επιλογές  Θεμάτων  ενημέρωσης  Τρίτη  04  Νοεμβρίου  2014 : http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2014/11/04-2014.html ,.-
~ Άρωμα  ενημέρωσης  Τρίτη  04  Νοεμβρίου  2014  : http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2014/11/04-2014.html ,.-
~ Άρωμα  ενημέρωσης η  Εφημερίδα  μας  Τετάρτη  05 Νοεμβρίου  2014  : http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2014/11/05-2014.html ,.-  
~


~** https://www.facebook.com/ingossip.gr .- = Ιστοσελίδα  ειδήσεων .-
~** https://www.facebook.com/PanathinaikosAthens13 =Θύρα 13 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ  .-
~ https://www.facebook.com/ioanna.georgakopoulou, =Ιωάννα Γεωργακοπούλου .-
~  https://www.facebook.com/groups/132470503547095/   , = ΚΑΛΑΜΑΤΑ ..Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ  ΚΑΡΔΙΑΣ  ΜΟΥ .-
~ https://www.facebook.com/alexios.sarantopoulos  =Αλέξιος Σαραντίπουλος .-

 ***  VIDEO  ΟΜΟΡΦΑ  τραγούδια με το Κίμωνα Σκαλέα :
~**Κίμωνας Σκαλέας Νο  9  τραγούδι στο πλοίο  2014 : http://youtu.be/eUroBaWCDEw ,
~**Κίμωνας Σκαλέας  Νο  8  τραγούδι στο πλοίο  2014 : http://youtu.be/WTnCidAuQk4 ,
~**Κίμωνας Σκαλέας  Νο  7  τραγούδι  στο πλοίο  2014 : http://youtu.be/GbW26TwceuI ,
~** Κίμωνας Σκαλέας  Νο 6  τραγούδι στο πλοίο  2014 : http://youtu.be/QTwVTqvVjAk  ,
~**Κίμωνας Σκαλέας   Νο  5  τραγούδι  στο πλοίο  2014 : http://youtu.be/OZbzwuEXLuA ,
~**Κίμωνας  Σκαλέας  Νο 4  τραγούδι στο Αλμπερομπέλλο Ν   Ιταλίας  17/10/2014 : http://youtu.be/6HqO_9cTo4E ,
~** Κίμωνας  Σκαλέας   Νο  3  τραγούδι  στο πλοίο 18/10/2014: http://youtu.be/HwYl_HHDdDo ,
~**Κίμωνας Σκαλέας  Νο  2  τραγούδι  στο πλοίο  2014: http://youtu.be/GHwC4jwFwRY ,
~**Κίμωνας  Σκαλέας  Νο 1  τραγούδι  στο πλοίο 18/10/2014: http://youtu.be/dGfLy4dqQgw ,

***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου